سیاست حریم خصوصی

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

مشتریان می توانند از طریق راه های ارتباطی زیر و یا لینک های شبکه های اجتماعی در برگه تماس با ما با پشتیبان های شرکت آکام فولاد نیما در ارتباط باشند :

تماس تلفنی : ۰۲۱۸۸۷۱۱۹۸۱- ۰۲۱۸۸۷۱۱۴۳۸

شماره فکس : ۰۲۱۸۶۰۴۶۴۲۱

ساعت پاسخگویی

شرکت آکام فولاد نیما از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ از طریق راه های ارتباطی که ذکر شده است پاسخگوی مشتریان می باشد.

روند مرجوعی کالا و نحوه فسخ خدمات

در صورت بروز مغایرت های ذکر شده در ذیل، کالای ارسالی با هزینه شرکت آکام فولاد نیما بازگردانده شده و در صورت تمایل بار اصلاح شده ارسال میگردد، در غیر اینصورت تمامی وجه پرداختی به مشتری بازگردانده خواهد شد.

۱) عدم تطابق نوع کالای ارسالی با سفارش مشتری.

۲) عدم تطابق آنالیز کالای ارسالی با سفارش مشتری.

۳) معیوب بودن کالای ارسالی.

۴) عدم پایبندی به زمان تعهد شده برای ارسال کالا ( که موجب فسخ ادامه روند ارسال کالا می شود.)

نحوه پرداخت وجه

با توجه به نوسانات دلار و تغییرات لحظه ای قیمت آهن آلات، تمامی قیمتها با استعلام از کارشناسان فروش شرکت آکام فولاد نیما می باشد و پرداخت وجه تنها به شماره حساب های متعلق به شرکت آکام فولاد نیما صورت می گیرد.

شیوه حمل

شیوه های حمل با توجه آدرس و میزان بار درخواستی مشتری متفاوت می باشد. در تمامی مراحل بارگیری و حمل متخصصین ما نظارت کامل را بر نحوه اجرا خواهند داشت. در صورت تمایل و درخواست مشتری، کالای درخواستی به باربری مورد نظر خود مشتری تحویل خواهد شد.

نحوه ثبت شکایات :

برای ثبت شکایات مشتریان می توانند از طریق راه های ارتباطی مشکل خود را با بخش پیگیری سفارشات شرکت آکام فولاد نیما در میان بگذارند و هم چنین برای ثبت شکایات می توانند به سایت اینماد به آدرس زیر مراجعه نموده و شکایات خود را ثبت نمایند. https://www.enamad.ir